Subject: Teavitus lepingute üleandmise osas
From: "Ivo Tamm" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 12:56:20 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Käesolevaga anname teada, et tulenevalt riigiasutuste ümberkorraldustest
teostab alates 01.10.2025. a Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
(REM) ja tema valitsemisala asutuste info- ja kommunikatsioonitehnoloogia
valdkonna riigihankeid keskse hankijana  põhimääruse
<https://www.riigiteataja.ee/akt/127052025019>  alusel Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia Keskus (REMITK), kellele
antakse alates 01.10.2025. a üle REM ja tema valitsemisala asutuste nimel
sõlmitud info- ja kommunikatsioonitehnoloogia valdkonna hankelepingute
täitmine.

Teiega sõlmitud võlaõiguslikud lepingud ja ligipääsutaotlused

*	TARA toodangkeskkonnaga liitumise taotlus EDKR töökeskkonnale
*	Taotlus äriregistri x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks
*	TARA toodangkeskkonnaga liitumise taotlus RIHAKE töökeskkonnale
*	TARA testkeskkonnaga liitumise taotlus PRIA kodulehe test- ja
arenduskeskkonnale
*	TARA toodangukeskkonnaga liitumise taotlus PRIA kodulehe
töökeskkonnale
*	Ettevõtte finantseerimisteenuse toodangukeskkonna liitumistaotlus

*	RIA - PRIA Ettevõtte finantseerimise teenuse liitumislepingu lisa
- X-tee andmeteenuse kasutamise kokkulepe

*	Volituste haldamise infosüsteemi Pääsuke toodangukeskkonna
liitumistaotlus
*	Taotlus äriregistri x-tee teenustele juurdepääsu võimaldamiseks
*	GovSSO demokeskkonna liitumistaotlus
*	GovSSO toodangukeskkonna liitumistaotlus
*	Ettevõtte tähtajaliste kohustuste teenuse testkeskkonna
liitumistaotlus
*	Ettevõtte tähtajaliste kohustuste teenuse toodangukeskkonna
liitumistaotlus

*	RIA - PRIA (toetusteregister) Ettevõtte tähtajaliste kohustuste
liitumisleping

*	TARA testkeskkonnaga liitumise taotlus EDKR dev ja testkeskkonnale

*	TARA töökeskkonnaga liitumise taotlus FaST beta/live keskkonnale
*	TARA töökeskkonnaga liitumise taotlus FaST stageing keskkonnale
*	Põllumajanduse Registrite ja Information Amet liitumisleping Riigi
allkirjastamisteenusega liitumiseks
*	TARA toodangukeskkonna liitumistaotlus
*	TARA teenuste kasutamise koostöökokkulepe nr 1.1-13/193-1 ning
liitumistaotlus

antakse Põllumajanduse Registrite ja informatsiooni Ameti (PRIA) poolt üle
ja võetakse REMITK poolt vastu üleandmise-vastuvõtmise akti alusel, mille
tulemusena muutub alates 01.10.2025. a Teiega sõlmitud lepingute
tellijapoolne juriidiline osapool, kelleks saab Regionaal- ja
Põllumajandusministeeriumi Infotehnoloogia Keskus, registrikoodiga
77002179, asukohaga Tähe tn 4, 51010 Tartu.

Teie jaoks muutub lepingupartner, aga lepingu kõik sisulised õigused ja
kohustused jäävad sõlmitud kujul kehtima. Lepingu tellijapoolne
kontaktisik ja kontaktandmed jäävad hetkel samaks.

Lepingu täitmise eest, mis on toimunud kuni 30.09.2025. a (k.a) tuleb
esitada arve PRIA-le, aga alates 01.10.2025. a osutatud teenuse eest
esitatakse arve juba Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi
Infotehnoloogia Keskusele. Lepingu osapool on kohustatud arvele märkima
tellijapoolse kontaktisiku nime, lepingu numbri (viite) ja kui leping on
sõlmitud riigihangete registris (RHR) läbiviidud riigihanke tulemusena,
siis registrist tuleneva lepingu osa viitenumbri (15-kohaline).

Võimalikud arved tuleb edastada oma e-arvete operaatori või
raamatupidamistarkvara E-arveldaja (http://www.rik.ee/et/e-arveldaja)
kaudu.

Palun Teilt lihtkirjalikku kinnitust vastusena käesolevale kirjale, et
olete teavituse kätte saanud.

Jätkuvat head koostööd soovides

Ivo Tamm

IT osakonna juhataja

Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet

Tel 55 10108